dijous, 27 de setembre del 2012

150 KILOS D'HUMANS PER FAVOR!

El dirigent del psoe extremeny, Guillermo Fernández, ha escrit una entrada sobre la independència de Catalunya al seu bloc. Segons ell, si Catalunya aconsegueix la independència la Generalitat deuria de fer-se càrrec de "tornar" els 150.000 extremenys que foren "sostrets" d'aquesta terra dècades enrrere.
Ací transcrivim part del seu article:

[...]"Pero si algún día lograra su objetivo (la independència), el President debería devolver antes lo que se llevaron hace ahora treinta o cuarenta años. No me refiero a riquezas materiales sino a seres humanos. 150.000 personas que nos fueros sustraidas, más sus hijos y sus nietos. No digo más. Nacieron en España, en una parte de la misma llamada Extremadura, que no les podía dar de comer porque alguien así lo decidió. Y se fueron a otra parte de España, Cataluña, porque el mismo así lo decidió. Llegado el momento, por favor que antes nos los devuelvan.

Guillermo"

Doncs bé, aquest article que parla de de persones com si foren mercaderia a suscitat la polèmica i ha rebut més de 170 comentaris en un dia. La majoria de comentaris són de trellat, de fills d'aquells immigrants que contesten al polític, etc. Nosaltres només anem a transcriure un que ens ha fet gràcia:
"Es lo que tiene fumar porros de bellotas , señor Vara vaya dejándolo , las drogas son malas"

Vos deixem l'enllaç al bloc del tipo aquest, per si algú vol tirar-li una ullada. Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada